Rahsia Ayat Pengasih Nabi Yusuf a.s


Bacalah Surah Yusuf Ayat 4 yang berbunyi..

"Idz Qaala Yuusufu Li Abiihi Yaa Abati Inni Ra Aitu Ahada' Asyara Kaukabauw Wasy Syamsa Wai Qamara Ra aituhum Lii Sajidin"



Maksudnya: Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya,"Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku..."


Kemudian sambung Surah Thaaha Ayat 39

"Wa-alqaytu 'Alayka Mahabbatan Minnii Walitushna' 'Alaa 'Ainii"
Maksudnya: "Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu diasuh di bawah pengawasanku."

Caranya:

   1)Setiap kali bertemu atau bersuai dengan kekasih/suami, bacalah kedua ayat ini. Untuk mendapatkan kesan yang baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapnya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memandailah dengan hanya membaca dalam hati. Bacalah kedua - duanya sebanyak tiga kali sambil melihat matanya.

   2)Untuk tujuan berniaga disarankan orang itu maka baca sebanyak tiga kali dtiup pada tangan kemudian bersalamlah dengan orang tersebut.

   3)untuk membuat air pengasih hendaklah dibaca sebanyak 17 kali tekapkan ibu jari kanan pada langit-langit kemudian letakkan ibu jari pada permukaan air atau makanan kemudian diberi minum atau makan pada orang yang dimaksudkan.

   4)untuk membuat minyak pengasih pula dibaca sebanyak 4444 kali dan ditiub pada minyak tanpa alkohol.


****PENTING****
###ANDA DILARANG MENGGUNAKAN AYAT INI BAGI TUJUAN YANG TIDAK BAIK###

Insya Allah orang yang kita sayang seperti family, kawan2 suami/isteri, anak2 dan kekasih kita akan sentiasa sayang pada kita..

>>BACA LAGI<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...