Pelaburan Bersama PennyMatrix



Penny Matrix adalah salah satu pendatang baru di dalam industri ‘network marketing’. Program ini telah dilancarkan pada bulan September 2012, di Malaysia pula ianya baru sahaja bermula. Sebenarnya ia diasaskan dari sistem yang kita sendiri sudah ‘familiar’. Dengan modal yang kecil sahaja ianya mampu memberi pendapatan bulanan yang lumayan.

Pemilik syarikat Penny Matrix ini menggalakkan setiap ahli sekurang kurangnya menjual 2 keahlian dalam masa 2 hari dan membantu ahli itu pula untuk melakukan perkara yang sama dan menikmati pendapatan yang luar biasa dalam masa 28 hari sahaja.

Pemilik Penny Matrix

Tuan punya Penny Matrix adalah Mr. Todd Dodd. Mr. Dodd adalah nama besar sebagai konsultan SEO dan memiliki pengalaman yang bertahun tahun dalam industri ‘network marketing’.

Produk Penny Matrix

Penny Matrix adalah Kelab Pembaca Ebook. Syarikat pula adalah pembekal ebook. Ahli dibenarkan untuk memuat turun sehingga 10 ebook semasa mula mendaftar dan selepas itu 1 ebook setiap bulan selagi aktif sebagai ahli. Namun begitu pemberian 10 ebook adalah keistimewaan yang ditawarkan buat masa ini sahaja dan ianya tertakluk kepada perubahan pada bila bila masa. Pada masa itu nanti setiap ahli cuma akan diberikan 7 ebook sahaja semasa mula mendaftar.

Kategori ebook yang dijual oleh Penny Matrix termasuklah ‘bricklaying, business, children’s, computers, crafts, culture, e-auctions, education, fiction, games, health, history, home and garden, list building, marketing, martial arts, music, novels, pets, real estate, recipes, religion, science, self help, sports, dan travel’. Ebook sebenarnya sudah lama menjadi sumber utama informasi online kepada yang pakar di Internet, namun begitu beberapa tahun kebelakangan ini ianya menjadi begitu popular juga dikalangan orang biasa.
Selari dengan perkembangan alatan untuk membaca ebook yang kini ada pelbagai dan boleh digunakan di PC, Laptop, Ipad, Tablet dan Smartphone telah meningkatkan lagi permintaan terhadap ebook. Oleh sebab itu banyak kedai kedai buku yang besar, seperti Borders, Amazon, Barnes dan Nobles telah meningkatkan lagi galeri online mereka dengan pilihan ebook yang lebih banyak dan pelbagai topik.

Penny Matrix bukanlah satu satunya syarikat ‘Network Marketing’ yang menawarkan ebook, tetapi mereka adalah yang pertama menawarkan ebook dalam lingkungan tajuk yang lebih luas dan pelbagai kategori. Sasaran syarikat adalah untuk menjadi jenama terkenal dalam bidang penjualan ebook kepada orang ramai dan pada masa yang sama memberi peluang kepada ahli untuk menikmati komisyen di atas penjualan ebook tersebut.

Pelan Pembayaran Untuk Penny Matrix

Penny Matrix cuma memerlukan $7 (lebih kurang RM22) untuk bermula dan $7 (lebih kurang RM22) setiap bulan untuk terus kekal sebagai ahli. Ahli berpeluang menjana pendapatan dengan menjual keahlian untuk Kelab Pembaca Ebook. Ahli juga berpotensi untuk menerima “100% matching bonus’. Maksudnya, setiap pendapatan bulanan yang diterima oleh ahli yang ditaja, ahli tersebut juga terima jumlah yang sama. Penny Matrix membayar dengan struktur matrix 2 X 14. Ahli akan dibayar hanya di level yang bernombor genap (2, 4, 6, 8, 10, 12 & 14) dan $0.30 untuk setiap ahli.
 
Setiap ahli berpotensi untuk menerima sehingga 21, 846 bayaran bulanan dari ahli ahli di dalam kumpulan. Mengikut laman web syarikat, ini membolehkan matrix mengumpulkan satu jumlah yang besar berbanding dengan apa yang perlu dibayar setiap bulan. Satu matrix yang sudah penuh akan membayar sehingga $6,553.20 sebulan, walau bagaimana pun, ahli akan hanya menerima bayaran berdasarkan berapa ramai ahli yang sudah ada dalam kumpulan dan dibayar secara ‘real time’ ke dalam wallet.

Penny Matrix menawarkan satu peluang kepada ahli ahlinya untuk mencipta pendapatan bulanan secara residual. Walau bagaimana pun, baik apa sahaja peluang yang dihidangkan, cara yang paling terbaik untuk menjana wang adalah membina kumpulan dengan jayanya. Ini akan memastikan kejayaan anda di dalam perniagaan Penny Matrix, itu pun jika anda mahir. Namun begitu pula, janganlah kecewa jika anda tidak ditakdirkan menjadi orang yang hebat. Anda boleh belajar segalanya yang perlu anda tahu dari keluarga Penny Matrix.  Anda akan diajar bagaimana  untuk membina perniagaan Penny Matrix seperti ‘leader hebat’ dengan menggunakan teknik yang sama digunakan oleh mereka yang berjaya dalam bidang pemasaran online.

Paling bagusnya tiada siapa yang akan gagal di Penny Matrix. Tiada syarat untuk layak menerima komisyen bulanan dari matrix yang tersusun secara automatik di bawah ahli melalui limpahan dari penaja. Maksud mudahnya, jika tidak menaja sekali pun anda tetap berpeluang untuk menerima komisyen seperti ahli ahli yang lain.

Pendaftaran
 
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran menggunakan kad kredit atau pun kad debit (antara kad debit yang mudah digunakan adalah kad debit Maybank, Public Bank dan RHB). Sesetengah kad debit memerlukan anda mengaktifkan status pembelian ‘oversea’ di mesin ATM terlebih dahulu.

Pembayaran Komisyen

Bagi pembayaran komisyen pula, anda boleh memilih 3 cara iaitu menerima cek, bayaran ke akaun Paypal atau memohon kad debit dari Penny Matrix dan bayaran komisyen dimasukkan ke dalam kad debit tersebut.


Untuk memahami keseluruhan apa yang ditulis di atas, sila tonton video tentang Penny Matrix ini:


Saya Ada Idea Menarik!

Kita boleh gunakan sistem yang ada di Penny Matrix ini untuk mencapai sesuatu yang kita idamkan. Sebagai contohnya, saya mengidam untuk memiliki sebuah ‘naked bike; seperti Ducati. Adakah anda juga meminati motosikal berkuasa tinggi. Kalau ya, baguslah.

 
Mari kita kumpul modal bersama. Setiap orang perlu mengenal pasti 2 orang rakan juga yang mengidam untuk memiliki motosikal berkuasa tinggi, jika boleh letakkan sasaran dalam masa 2 hari. Setiap orang perlu lakukan perkara yang sama. Sebenarnya ada ramai yang meminati dan berhajat untuk membeli ‘superbike’, oleh sebab harganya terlampau tinggi maka dipendamkan sahajalah hasrat itu. Mengikut formula Penny Matrix, jika setiap orang boleh membawa 2 kawan dalam masa 2 hari dan semua orang lakukan perkara yang sama, maka dalam masa 28 hari sudah penuh matrix 2 X 14 di Penny Matrix.

Anda akan menerima sebanyak $6,553.20 setiap bulan. Apabila 2 rakan anda juga memenuhkan matrix 2 X 14 nya, mereka juga menerima $6,553.20 setiap seorang. Namun jangan lupa pula, anda layak menerima 100% matching bonus dari mereka. Maksudnya anda akan menerima $6,553.20 X 2 = $13,106.40 ditambah dengan komisyen anda sendiri $6,553.20 = $19,659.60 . Lihat dalam beberapa bulan sahaja pasti anda akan berjaya memiliki motosikal idaman anda.

Mari kita bermula sekarang. Saya akan membantu anda dari segi promosi yang mudah di Facebook. Kenal pasti rakan baik anda juga yang berminat memiliki ‘superbike’. Modal permulaan sangat kecil.

Jika anda ada sedikit masa lagi, cuba tonton video di bawah ini:
 
 Daftar Sini :>> pennymatrix.com


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...